Vuosikokouksen kuulumiset

10.7.2024

Vuosikokous pidettiin Maivian Pidoissa 26.6.2024. Kokouksen aluksi juotiin kahvit, minkä jälkeen Eija Helpiölä muisteli seuran 65-vuotisjuhlavuoden kunniaksi yhdistyksen vaiheita ja mukana vaikuttaneita henkilöitä. Pohjana muistelulle toimi seuran 50-vuotisjuhlahistoriikki Eijan puheenjohtaja-ajalta.

Tämän jälkeen kokouksessa käsiteltiin seuran sääntöjen 7 pykälän mukaiset asiat.

Johtokunnassa kaksivuotiskauden toimineet ja erovuorossa olleet Arja Mäkinen, Aija Nivala ja Risto Valkeinen lupautuivat jatkamaan kaksi seuraavaa vuotta. Kalevi Lammi ja Päivi Pynnönen jatkavat johtokunnassa kaksivuotiskautensa loppuun, mutta Heini Rosenholm ilmoitti haluavansa erota kesken kaksivuotiskauden.

Johtokunnan tehtäväksi jäi valita Heinin tilalle yhdeksi vuodeksi uusi jäsen johtokuntaan ja myös valita järjestäytymiskokouksessa seuran puheenjohtaja.